Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Zarządu Dróg w Świdwinie
Powiatowy Zarząd Dróg w Świdwinie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Zarządu Dróg w Świdwinie .
- Data publikacji strony internetowej: 2009-01-12
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-11-03
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Materiały opublikowane zostały na stronie internetowej przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
- Nieprawidłowa struktura treści – nagłówki i tabele pochodzą z różnych źródeł i może się zdarzyć, że nie wszystkie pliki będą w pełni dostępne.
Wyłączenia
- Mapy są wyłączone z obowiązku zapewnienia dostępności.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-21
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2020-09-22
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Robert Kosmala.
- E-mail: rkosmala@op.pl
- Telefon: 943652399
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Świdwinie
- Adres: 78-300 Świdwin
ul. Podmiejska 18 - E-mail: pzd@powiatswidwinski.pl
- Telefon: 943652399
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich .
Dostępność architektoniczna
Powiatowy Zarząd Dróg w Świdwinie
ul. Podmiejska 18
78-300 Świdwin
- Do budynku prowadzi jedno wejście główne.
- Na parterze budynku znajdują się pomieszczenia socjalne, magazynowe i biurowe oraz hala warsztatowa.
- Główne pomieszczenia biurowe i sekretariat znajdują się na I piętrze. Budynek nie jest wyposażony w windę dla wózków, w związku z czym pomieszczenia biurowe i sekretariat nie są dostępne dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku.
- W budynku brak jest toalety dla osób niepełnosprawnych.
- Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
- W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
- W budynku zapewniony jest dostęp alternatywny w postaci zapewnienia osobie ze szczególnymi potrzebami wsparcia innej osoby w celu realizacji jej potrzeb.
Liczba wyświetleń: 92